1396-10-09 06:17
954
0
48488
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی:

سکوت خواص در فتنه ۸۸ باعث سوءاستفاده دشمنان قسم خورده انقلاب شد/عده ای با سبقه انقلابی گری جامعه را دچار اختلاف و انشقاق می کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی گفت: عده ای با سبقه انقلابی گری جامعه را دچار اختلاف و انشقاق می کنند چرا که فتنه گران انگیزه و هدف شیطانی دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام سیدمحمدعلی موسوی پارسایی در آستانه حماسه 9 دی، به خبرنگار ما گفت: ملت ایران در 9 دی به جهانیان ثابت کردند که مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را در نطفه خفه می کنند.

وی با بیان اینکه فتنه هزینه های بسیاری بر نظام اسلامی تحمیل کرد اما دستاوردهای زیادی به همراه داشته است، افزود: حرکت فتنه گران در عاشورای 88 و شکل گیزی 9 دی به همه دیرباوران داخلی ثابت کرد که پروسه های زیادی در این حوزه برای انقلاب از سوی غرب طراحی شده است.

 9 دی بازخوانی فتنه 88 برای نسل جوان و موثر نظام است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی با عنوان اینکه حماسه 9 دی از حماسه های ماندگار تاریخ مردم بصیر ایران اسلامی است، اظهار داشت؛ 9 دی بازخوانی فتنه 88 برای نسل جوان و موثر نظام است.

موسوی پارسایی حماسه 9 دی را بازخوانی فتنه 88 در سالروز این حادثه تاریخی دانست و افزود: حضور گسترده و میلیونی مردم سراسر کشور در حماسه 9 دی بر اساس احساس تکلیف دینی و بصیرت دشمن شناسی در راستای دفاع از ولایت فقیه و ولی فقیه به صورت خودجوش و آتش به اختیار انجام گرفت.

9 دی نمایشگاه غیرت ایرانیان در دفاع از انقلاب و ولایت و رهبری بوده است

وی با بیان اینکه شاید گزاف باشد اگر بگوییم اساسی ترین خصومت آمریکا با انقلاب اسلامی و ولایت، نگرانی و حراس از قدرت الهام بخش و الگوسازی انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: البته وقوع بیداری اسلامی در منطقه به تأسی از انقلاب هم در همین راستا ارزیابی می شود اما حماسه 9 دی نمایشگاه غیرت های ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه و ولی فقیه بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی به دستاوردها و آثار منطقه ای و بین المللی حماسه ملی و اسلامی 9 دی اشاره کرد و گفت: آشکار شدن دشمنی گسترده غرب با نظام و پیوند فتنه با خارج، اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی، تحرک بخشی به بیداری اسلامی منطقه، حفظ استقلال سیاسی مهمترین وجهه اقتدار، حفظ استقلال سیاسی و شکست مفتضحانه استکبار بخصوص آمریکا و ایادی خبیث آن در فتنه از دستاوردها و آثار منطقه ای و بین المللی حماسه 9 دی بوده است.

فتنه باعث تشخیص ناخالص از خالص شده است

موسوی پارسایی یادآور شد: فتنه در کشور ما یک حمکت بوده است تا ناخالص را بر خالص تشخیص دهیم لذا در این فتنه دستهای پنهان زیادی نمایان شد.

وی به سخنان اخیر رهبری مبنی بر اینکه عده ای خیال نکنند اگر 4 نفر که سابقه انقلابی دارند از کاروان انقلاب کنار رفته اند، انقلاب غریب است، این انقلاب تا آخر هست و به مهدویت وصل خواهد شد و هرکس پیاده شود باخته است، افزود: 9 دی می تواند مشت محکمی باشد بر دهان کسانی که فتنه را به نحو خاموش مدیریت می کنند چرا که فتنه گران به تراز آمریکا و اسرائیل آرمان های انقلاب را زیر سوال بردند.

فتنه گران مردم را علیه مواضع ولی فقیه زمان تحریک می کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی با عنوان اینکه امروز باید راهکارهای مقابله با فتنه های پیش رو را تمرین کنیم، متذکر شد: چرا که فتنه گران مردم را علیه مواضع ولی فقیه زمان تحریک می کنند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی با تأکید بر اینکه فتنه گران امیدواری به نظام اسلامی را خدشه دار کردند، خاطرنشان کرد: پیوند 9 دی با عاشورا این قیام را ماندگار کرده است.

سکوت خواص در فتنه 88 باعث سوءاستفاده دشمنان قسم خورده انقلاب شد

وی با بیان اینکه سکوت خواص در فتنه 88 باعث سوءاستفاده دشمنان قسم خورده انقلاب شد، افزود: عده ای با سبقه انقلابی گری جامعه را دچار اختلاف و انشقاق می کنند چرا که فتنه گران انگیزه و هدف شیطانی دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه ولایت در دوران دفاع مقدس هدف رزمندگان برای دفاع از انقلاب بود، اظهار داشت: امروز نیز حرف اول و آخر ما ولایت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.